התקנת משאבה טבולה

כאשר עובדים עם שפכים בכל סוג עבודה יש צורך במשאבה בכדי לשאוב את השפכים או להעבירם ממקום למקום. התקנת משאבה טבולה היא הפתרון הטוב ביותר לכך. כיום ישנם משאבות שונות בשוק חלקן מיועדות לשאיבת מים אפורים, מי ביוב, מים נקיים ועוד.

תפקיד משאבה טבולה

תפקידה של משאבה טבולה הוא לשאוב ולנקז סוגים שונים של שפכים ולעיתים אף פעולות נוספות כמו גריסת פסולת, או סחרור הנוזל. המשאבה יעילה במקרים בהם יש צורך לנקז שפכים או להעבירם ממקום למקום בשל הצפה או בשל מי גשמים שהצטברו, ואף משמשת בעלי מקצוע שונים כמו אינסטלטורים, עובדי תעשייה ועוד.

פונקציות נוספות למשאבות טבולות


כיום למשאבה טבולה יש פונקציה נוספת, היא משמשת לשאיבת שפכים שאינם נוזליים לחלוטין ויש בתוכה את פונקציית – המעבר החופשי הכולל מאיץ מסוג וורטקס. פונקציה זו מונעת את סתימת המשאבה ואת האפשרות שתזרים את הנוזלים ללא תקלות. משאבות ביוב טבולות משמשות לרוב בטיפול בבעיות נקודתיות ומספקות פתרונות יעילים במיוחד בנושא זה.

סוגים שונים של משאבות

חברת “רז משאבות” מציעה עבורכם התקנת משאבה טבולה מסוגים שונים. בחברתנו תוכלו למצוא מבחר עשיר ביותר של משאבות רגילות, טבולות ועוד סוגים שונים, חלקן בעלות פונקציות משתנות מבתי יצרנים מובילים ביותר בעלות שם עולמי בתחום וחלקן משתנות בהתאם לצורך שלכם. על מנת שתוכלו ליהנות מהמוצר הטוב והמתאים, אנו נבצע עבורכם התאמה מלאה ובדיקה יסודית טרם התקנת המשאבה טבולה.

התקנת המשאבה


התקנת משאבה טבולה בחברתו נעשית בצורה במקצועית ביותר. טרם התקנתה אנו נתאים עבורכם ונגיע למקום על ידי הצוות המקצועי של החברה. ההתקנה נעשית בדיוק רב ובמקצועיות רבה על ידי הצוות המקצועי שלנו. הצוות שהוסמך לכך הינו צוות מקצועי ביותר אשר קיבלו הסמכה לעסוק בתחום זה. בנוסף להתקנת משאבה טבולה, אנו מספקים עבורכם בדיקות שגרתיות כל תקופה מסוימת ואף שירותי תיקונים ברמה הגבוהה ביותר על ידי אנשי צוות מומחים ביותר.

את שירותי החברה תוכלו לקבל בכל אזור המרכז, פנו אלנו עוד היום לייעוץ ראשוני.

טיפים נוספים

התקנת-משאבה-טבולה-2
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support