משאבה להגברת לחץ מים

משאבת סחרור

לחץ המים אותם מספקים תאגידי המים האזוריים בכל עיר או הרשות המקומית לרוב אינה גבוהה, בעיקר כאשר מדובר בבניינים בעלי קומות גבוהות. כיום ניתן לראות בתים רבים ובעלי דירות הסובלים מלחץ מים נמוך במקלחות וכיורים, דבר זה יכול לתסכל מעט את דיירי הבית ולגרום להם לאי נוחות בתפקוד היום יום. את בעיה זאת ניתן לפתור בקלות על ידי התקנת משאבה להגברת לחץ מים. ישנם סוגים רבים של משאבות המיועדות לפתרון בעיה זאת, כמו מערכות בינאריות שונות ומערכות רציפה. הפתרון הפופולרי והיעיל ביותר הוא התקנת משאבה להגברת לחץ מים ויכול לפתור את הבעיה אחד ולתמיד. תפקיד המשאבה הוא להעביר נוזלים או להגביר את לחץ המים ואת מהירות הזרימה באמצעות יניקה או באמצעות סניקה.

סוגי משאבות


משאבה רכובה הנקראת גם ג’וקי

את משאבה זו ניתן למצוא במבנים מסוימים שבהם קיימת מערכת כיבוי אש באמצעות מערכת ספרינקלרים את משאבה להגברת לחץ המים מתקינים על צינור אספקת המים למערכת. במקרה וחלילה פורצת שריפה מתנפצות אמפולות מיוחדות לכך והן מאפשרות זרימה של מים, ובכך נגרמת ירידה בלחץ המים במערכת עצמה. מערכת זאת הנקראת “חושה” הינה מזהה את הירידה בלחץ ומורה למשאבת המים הרכובה על הספרינקלרים לפעול. את משאבה זאת חובה לגבות בגנרטור שיספק לה חשמל או שהיא תהיה מופעלת על ידי דיזל.

משאבת סחרור


משאבות סחרור הינם פרקטיות ביותר ומאפשרות להזרים את המים החמים בביתכם במערכת סולארית מאולצת שהן מערכות מיוחדות אשר מותקנות במקרים בהם דודי השמש שלכם נמוכים מהקולטים.
בחברת “רז משאבות”, תוכלו למצוא סוגים רבים ושונים של משאבות להגברת לחץ מים, אנו נתאים עבורכם במקצועיות רבה את המשאבה המתאימה ביותר עבורכם במחירים אטרקטיביים.

משאבה-רכובה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support