מתי לתקן או לרכוש משאבת ביוב טבולה?

מתי לתקן או לרכוש משאבת ביוב טבולה?

מתי יש לתקן משאבת ביוב טבולה, ומתי מומלץ לרכוש משאבת ביוב טבולה חדשה? כל המידע על משאבות ביוב, כיצד לאתר אנשי מקצוע מומלצים ועוד. לא פעם, תיקון משאבה טבולה עשוי לחסוך כסף רב, בואו נבין מדוע.

ראשית, כדאי שנסביר מה היא משאבה טבולה. משאבה טבולה היא משאבה חיצונית, המסייעת בהתגברות על הצפות של מים, על בעיות בניקוז של מים, בטיהור של מי בריכה ועוד. לדוגמה, אם למשל ישנו בור ניקוז הנודע לנקז את המים, אך אותו בור כבר עולה על גדותיו, משאבה טבולה ברגע זה תיכנס לפעולה ותבצע שאיבה של המים. אותם מים הנשאבים, מועברים אל צנרת הביוב המרכזית, אליה מחוברת המשאבה הטבולה.

במה מסייעת משאבת ביוב טבולה?

נוסף על תפקיד זה של משאבה טבולה (לנקז מים אשר עולים על גדותיהם ולהעבירם למערכת הביוב), משאבה טבולה גם מסייעת בטיהורם של מים אשר זורמים בתוך מערכות סגורות, כמו למשל מערכות מים סגורות של בריכות שחייה.

במידה ומותקנת משאבה טבולה בבריכת שחייה קטנה או גדולה (אגב, ההתקנה של משאבה טבולה בבריכות שחייה מחויבת בחוק, זה לא לבחירתנו), המשאבה תבצע שאיבה של המים, אותם היא תעביר לטיהור. לאחר שהמים יטוהרו, הם יועברו חזרה לבריכת השחייה, וכך למעשה עובד מנגנון הטיהור באמצעות משאבה טבולה.

מתי כדאי לתקן משאבת ביוב טבולה ומתי לרכוש חדשה?

כאמור, משאבת ביוב טבולה מסייעת במניעת הצפות של מים, ובמקרים מסוימים נעזרים במשאבת ביוב לשם טיהור של מים. במקרה של תקלות אלקטרוניות במשאבה הטבולה, במקרים רבים יהיה ניתן לתקן את התקלה מבלי שיהיה הצורך לרכוש משאבה טבולה חדשה.

גם במקרים בהם חיבורים שונים ובנדים (גומיות ואטמים) מחלידים, אכן ניתן לבצע החלפה של אותם חלקים אשר התבלו, ולא לרכוש משאבה טבולה חדשה. בעוד שישנה אחריות על משאבת ביוב טבולה, לפעמים האחריות גם פגה ואנשים מוצאים עצמם עם משאבה טבולה שאינה עובדת. במידה והתקלה יקרה מאוד לתיקון, ההמלצה היא לרכוש משאבה טבולה חדשה, אם לצרכי טיהור מים או שאיבת מי הצפות.

משאבה טבולה לשאיבת מים או לטיהור?

משאבת ביוב הוא דבר אחד, בעוד שמשאבה טבולה לשאיבת מי הצפות היא דבר שני. משאבת ביוב טבולה עשויה להיות מיועדת לצרכי טיהור ולצרכי ניקוז של מי ביוב, ומשאבות טבולות לבריכות שחייה בדרך כלל יישמו תפקיד מרכזי של טיהור מי המים. לרוב, משאבות טבולות בבריכות שחייה לא אמורות למנוע הצפות.

תיקון והחלפה משאבה טבולה יצריך, קודם כל, אבחון של התקלה. במידה ואתם צריכים את סיועו של טכנאי משאבות טבולות, תמיד מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מומלצים, אותם ניתן לאתר דרך פורטלים רלוונטיים. לדוגמה, אם תרצו לאתר משאבת ביוב טבולה לרכישה, תסתייעו בשירותו של פורטל שרברבים או פורטל אינסטלציה. בהצלחה!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support